Baranbaran Kizlar 11 haftallikken doktor yüzde 60 erkek dedi 12 haftada yüzde 90 kiz dedi. Cinsiyet suan belli olurmu yoksa tekrar yanilmis olabilirmi cok merak ediyorum ne zaman ögrendiniz ve sizdede degisiklik oldumi acaba simdiden cok tesekkürler😊
Azrazerin Baranbaran bizde 12 de %70 erkek dedi 13. Hafta tekrar %100 erkek eminim ama 1 hafta daha bekleyelim dedi bende gitmedim 16. Haftada gelirim dedim o zmana kadar yanılma payıda kalmaz 1 hafta kaldı zaten☺️
DanLa Baranbaran haftasını hatırlamıyorum canım ama bize önce kesin olmamakla kıza benziyo demişti doktorumuz. Bir sonraki ay gittiğimizde ne görelim kocaman bir pipiş 🙈😂😂 ama kızda yanılma payı oluyo diyolar erkek dediyse doğru olma ihtimali yüksektir
Nurcin Baranbaran 16. haftadan önce yapılanlar sadece tahmin... yanlış veya doğruluğu tartışılır. 16. haftayı beklersen net cevaplar alırsın
Baranbaran Azrazerin ozaman kessin erkektir bende merak ediyorum valla pazartesi randevum var bakalim artik😄bu sefer ne dicek
Baranbaran DanLa aaa:)banada yüzde yüz kiz demedi bi hafta önce ypzde 60 erkek dedi bi hafta sonra bisi göremiyom bacak arasinda ondan kizdir dedi hatta yüzde 90 dedi saglikli olsunda ister istemez insan merak ediyo bide ilk cocuk olunca 🙈 daha yeni 13 hafta doldu pazartesi bakalim ne dicek 😊
DanLa Baranbaran bide yaramazlar doğru düzgün göstermiyor dimi 🙈sen gitmeden yine tatlı birşeyler ye de hareketli olsun 😁
Baranbaran GokceGenc kesinmi kiz dediler yoksa yüzde lik orandamk söylediler ben cok merak ediyom valla ya esimde hep kiziyo merak ediyom diye😂 ben ilk cocuk hep erkek olsun abi olsun istiyordum esim ise kiz istiyo ama doktor öyle demesine ragmen ne biliym icimde erkekmis gibi hissediyom nedense😄cevaplariniz icinde cok saolun valla
umranozby Baranbaran bende 10 haftada erkek dedi sonra 12 haftada kendi doktoruma gittim oda erkek dedi ve değişmedi ama alış veriş için 20 haftaya kadar bekletti doktorumuz 😊
Albinam Baranbaran 11 haftada erkek gibi dedi 18de gittik pek göstermedi ama kız olabilir dedi detaylıyı bekliyoruz bizde inş bu sefer gösterir 🙈
Ozge11 Baranbaran ben canım 13.haftada kıza benzetti doktor kesin demedi ama kıza benzetiyorum dedi.18.haftada ve 22.haftada ayrıntılı ultrasonda erkek olduğu netleşti
Denizbetul Baranbaran 16. Haftaya kadar bekleyin bence o haftalarda yanılma oluyo bizede 13. Haftada erkek dendi ama 17. Haftada gittiğimde kızım olucağını öğrendim
Clover Baranbaran canim bwn ingilteredeyin burda her hemsirwnin soyledigi bir laf vardi. Bebek dogmadan asla gercek yaniti bilemezsin. 😜😜
EvinG Bana da 11 de kız dedi 14 haftalıkken erkek dediler küçükken yanılma oluyor ilk haftalarda kız erkek cinsel organlar benziyor o yüzden
Melhaercan Baranbaran doğum yapıncaya kadar doktorum erkek dedi bütün hazırlıkları yaptık saolsun doktorum nasıl baktiysa bebeğime meğer kızım olacakmış dogurdum kızın oldu dediler ben inanamadim çünkü hep erkeğe odaklandik 😄 Maviş Maviş büyüdü eşşek sipasi
deletedmom6295 Baranbaran 17. haftadan sonra %80 kız denen evladımın aslında erkek olduğunu öğrendik mesela😀 detaylıya kadar emin olmayın
Melhaercan Baranbaran ki zaten bu haftalar çok erken cinsiyet için canım biz 30 haftalık olduk 14 haftalikken öğrendik cinsiyetı halende öyle gidiyor paşam