Baby905 Hiç üzülmeyin bizim kg muz sizin haftanızda 1900 dü ve doktorum banada doğal olarak bebek minyon dedi. Tek tesellim sağlıklı olduğunu bilmek tabi. Ama şimdi az çok yerine geldi çok şükür. Allah izin verirse hafta inşallah doğumum var. Rabb im herkesin sağlıkla kucağjna almasını nasip etsin. Geçen hafta Perşembe günü 37. Haftada doktorum bebeğin kilosu yavaş yavaş yerine gelmeye başlamış bu düzende giderse 3 kg dan biraz fazla doğabilir dedi. Bu hafta inşallah son kontrolüm var. Benim 34. Haftalarda bebeğin zayıf olmasının nedenini çok koşturmama bağladım. Çünkü tektim ve herşeye tek başıma ben koşuyordum temizlik vs. Yemek yemeğe o yüzden zor vaktim oluyordu. Doktorum bebek o dönem aşağı indiği için ve bana normal doğum kalpten dolayı yasak olduğu için istirahat verdi. Şimdi 1 aydır annemde kalıyorum ve hiçbişey yapmıyorum sadece yiyip içip dinleniyorum açıkcası. Bünyeden bünyeye değişiyor. Kimi insan daldan dala hopluyor ediyor maşallah kg ve normal oluyor. Bazı bünyelerde benim gibi.. size tavsiyem bebeğe en çok kg aldıran şeyler; KAŞAR PEYNİR, MUZ, YUMURTA SÜT KURU YEMİŞ CEVİZ ARA ÖĞÜNLER AVAKADO vs.. bunun dışında öğünlerimi son 1 aydır hiç atlamıyorum. Ara öğünlerimde de ceviz kuru incir meyve meyvelerin en başında muz var tabi vs yiyorum sürekli. Bide bebekler havucu çok severmiş yeni öğrendim spn zamanlarda akşam saati havuç yiyorum. Sütte yapıyormuş. Son olarak bi karışım yazmışlarfı burda o da işe yaradı onuda yapıyorum. Süt, ceviz, bebe bisküvisi, muz, tahin, pekmez. Bunları rondoda karıştırıp İçin. Şimdi bizde kg yönünde herşey en son yolundaydı. Perşembe günü inşallah son kontrolüm var bakalım ne kadar olmuş. Elinizden geldiğince öğünlerinizi atlamayın ve dinlenmeye bakın 🌸🥰🥰