GoktugAlp Mom_89 bacım git yat dinlen çocuk doğunca uyuyamıyorsun istesende ben acillik Oldum yorgunluk stres uykusuzluk
Mom_89 GoktugAlp ah keşke uyunsa bacım çok zor bir hamilelik geçiriyorum. İnşallah çocuğum doyunca zulümkar olmaz kolik olmaz diye dua ediyorum.
Aycegul Mom_89 benimki kadar değildir bacım 33. Haftalığız hala bulantılarım geçmedi zofer içiyorum günlük bir aydırda hemoroit çıktı onun ağrısı sızısı sancısı mahvoldum yani hayırlısıyla kucaklarımıza bi alsaydık
Nhlhmz11 Mom_89 ben ağrıdan ve bebek hareketinden uyuyamıyorum , 24 ten beri şuan 30+6 yım . Dün sabaha kadar odada dolandim durdum yatamıyorum , oturamiyorum , çok fazla kasık ve kaburga ağrım var 😭😭😭😭😭😭😭😭
Nhlhmz11 Sellmaseellma bebek çok fena ittiriyor , hareketini ultrasonla bile gördüm . Ağrıdan uyuyamıyorum 🥺
Mom_89 Nhlhmz11 hadi ya benim oyle aşırı bir rahatsızlığım yok ama olsun sonucu güzel olacak inşallah.
Nhlhmz11 Mom_89 inşallah onu düşünerek dayanmaya çalışıyorum ama çok zor oluyor 🙄 benim karnım dar sanırım o yüzden ufacık hareketini bile hissediyorum , kaburgama yaslı hep zaten, her hareketinde nefesim kesiliyor hele geceleriiii 😭
Mom_89 Nhlhmz11 ben etli butlu biriyim karnım çok çıkmadı zaten iç karnımın geniş olduğundan sanırım ondan da olabilir. Ah Allah sana kolaylık versin canım benim.
Nhlhmz11 Mom_89 teşekkür ederim 🙄 benim iki aylıkken karnım çıktı , o kötü birşeymis , ilk hevesle ne güzel diyordum ama şimdi keşke geniş olsaydı diyorum … Sağlıkla doğarlar inşallah 🥰
Mom_89 Aycegul bendede bulantilar hiç gitmiyor gerçekten en zoru bu zaten. Allah hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.
ensensr23 Benimde yeni başşladı sağda veya solda yatınca belime ağrı vuruyor sabaha kadr 50 defa uyanıyorum. Bebeğim beni rahatsız etmiyor sanırım göbeğim çok büyüdüğü için rahatasız oluyorum.☹️
[silindi] Mom_89 27 haftalık olduk aynı durum bendede var günlerdir sadece bıkac saattir uyuyabilmisim dün gece hiç uyumadım eşimde benimle birlikte ayaklanıyor onada kıyamıyorum ağrı oluyo bazende nedensizce uyuyamıyorum sonlara doğru böyle oluyormuş
Mom_89 [silindi] evet bana da dediler son aylarda uykusuzluk oluyormus. Ama gerçekten çocuk olmadan daha bu uykusuzluk çok zor. Allah kolaylık versin
Mom_89 ensensr23 hep bacaklarımın arasına yastik koyuyorum mutlaka daha iyi geliyor bana sizde bir deneyin. 0