Mylifeem Günde 4 kere insülin vuruluyorum ona rağmen şekeri yüksek bugün ilk defa riskli gebeliğe geldim bebeğin iri olduğunu söyledi bu durumdan korkmalımıyım? Böyle olupta normal doğum yapan var mı ?