Turkanorx11
Pisi dusunme Psixoloji ozuve zərər verirsen,Men 7+2 olmusam,test eledikden 10 gun sonra hekime getdim,hemin 10 gun erzinde qarnimda aqri hiss edende,o qeder oxumusam ki boru hamileliyi haqqinda ele bilirdim bu aqrilarin sesebi odu,Ama yox yerlesme zamani aqri olur,hemde ozun dusun testi eleyib hamileliyivi oyrəne kimi aqri hiss edirdinmi?aqrini hiss etmek bele psixolojidi menim fikrimce,belkede normal hal kimi fikir vermiyecekdin ama bilirsən axi hamilelikdendi ona gore her cuzi aqrini bele hiss edirsen.İnsAllah her sey yolundadi,cox evhamli biri olaraq,kiməsə urey dirəy verirem indi men🤭bos seylerdi hamileliyimizi ozumuze zindan elemeyek.Birinci usaqda cox rahat hamilelik kecirdiyime baxmayaraq her cuzi aqrida fikir edirdim ay sonuna qədər.Ama bos sey olduqunu usaqi qucaqima alanda anladim.4 hefte tezdi onsuzda usm ye dusmey ucun,men gedende 5 heftelik idim usten gorundu,ama ele qadinlar var 5 heftede gec mayalanmaya gore gorunmur,altdan baxirlar,altdan baxilmaqini istemirsizse biraz goslemelisiz.