kızlaar ben gelecek ay için ovulasyon testi aldım. ama bu ayın 12 sinde birden test yapasım geldi o günden beri yapıyorum hep pozitif çıkıyor ikinci çizgi hiç silinmedi. 6 gündür yumurtluyor olabilir miyim ? ovulasyon testiyle gebelik öğrenen varmı. hamile olabilirmiym