esrayyy Merhaba 22. Haftamdayım ve baya grip oldum öksürük de var çalışıyorum akşam acile gitsem aciller de kadın doğum olur mu ve rapor yazarlar mı?
Deletedmom_52 Oluytor Canım rapor da verir gebesin sen istirahat etmeden geçmez ki ilaç da kullanamıyoruz zaten
esrayyy Deletedmom_52 hastaneye gitme özürlüsü olduğum için böyle basit detayları bile bilmiyorum 💆🏻♀️
Hernasipvaktineesirdir gulsumd1 bende bu dönem 2 kez rapor aldım kanamam oldugu için. çalıstığım yerdeki müdür rapor alacaksan 2. Dönem çalışma dedi. :/ yani anlayışlı kişilerle karşılaşmak önemli