Benimde 11 çıktı. Doktorum idrar tahlili verirken kanamam olup olmadığını sordu. Kanamam yoktu idrar yolu enfeksiyonu olduğu için yüksek çıkmıştı. Gece kullanılan tek kullanımlık şase verdi bana. Ama sizinkisi daha yüksek belki antibiyotik verebilirler. Mutlaka doktorunuza sonucunuzu gösterin.