elma111 bana gebelik dışında olmuştu, göz doktoruna gittim.Farketmediğim bir zamanda tansiyonum yükselmiş, gözdeki kılcal damar çatlamış demişti.Damla vermişti.3 haftaya eski haline dönmüştü, endişelenecek birşey değildi.Ama aynı şey olmayabilir, doktorunuzun dediğini dikkate alın derim.Ben fikir olur da göz doktoruna giderseniz diye yazdım.