Suskunnsuskunn doktorun tam bi öküzmüş kusura bakma canım.37 haftalık hamile insana dan diye ani ölüm olur denir mi öyle zaten insanda bi dogum korkusu oluyo ne olacak nasıl olacak sağ salim olacak mı diye.bide gelip sana öyle söylemesi saçma zaten 37 haftalık olmşsun madem öyle sezeryanla dogumunu gerçekleştirsin neden seni böyle bi strese sokuyo ki? Hakkında hayırlsı olsn canm dikkat et şekerini kısa bi süre kalmş zatn sağ salim kıcagna almak nasip olsn inşallah