Minii ben özel de takipliyim (medipol Çamlıca) , gittim devlette ücretsiz yaptırdım. Sorun etmiyor doktor ben de kontrole gittiğimde dedim zaten hocam devlette yaptırdım diye. Kan testleri vs istiyor bazen bizde yaptır diyor ben tamam diyip gelip sağlık ocağında yaptırıyorum daha sonra kontrol randevusu alıp kontrol ettiriyorum sağlık ocağında yaptırdım kan tahlillerini diyorum o da e nabızdan bakıyor yani kimsenin kabul etmeme gibi bir lüksü olamaz benim cebimi geçimimi bilmiyor sonuçta