gzmwe bana doktorum grip olduğumda parol önermişti ama ben kullanmadım tedirgin oldum onun yerine bol bol dinlendim vücudumu sıcak tuttum duş aldım çorba vs tükettim ilaçsız geçti ama sen kaldıramıyorsan doktor bana parol kullanabilirsin demişti sen yinede kendi doktoruna danışmalısın 🥰