Kizlar 28+3 üm, ama doktorda 30+2 cıkıyor. 1.415 gr 36 cm olmuş. Baş asagi dönmüş. Ben 5 gundur faranjitle savasiyorum. Şuan gribe ve öksürüğe çevirdi. Özellikle geceleri beter durumdym surekli ıhlamur ve meyve yiyorum litre litre ılık su iciyorum. Öksurmenin bir zarari olur agrim olur die cok korkuyorum 😔