Sola dönüp uyumanın bebek için doğru olduğunu söylediler fakat sağıma ve sırt üstü de dönüp uyumak istiyorum ama bu sefer vicdan azabı çekiyorum. Gecelerim haram oldu resmen son 3 gündür kafama taktım. Sol tarafım uyuştu artık. Ne gibi bi zararı olabilir ki yani saatlerce mi öyle durursak zararlı olur acaba?