Merhaba kızlar 36+3 um dün gece karnım çok ağrıdı gerçek doğum sancısı diye çok korktum ama dayanılmaz şekilde değildi. Yalancı doğum belirtisi olduğunu düşünüyorum bu yalancı sancıdan ne kadar süre sonra gerçek doğum oluyor ki fikri bilgisi olan lütfen paylaşır mı