Hayırlı sabahlar kızlar bi sorum olacaktı. Dün regl oldum 24 yaşındayım bu zamana kadar hep az kanamam olurdu hiç çok olduğunu bilmem 5 aylıkta evliyim geçen ay yok denecek kadar az olmuştum ama bu ay o kadar çok oluyorum ki anlatamam başım dönüyor midem bulanıyor içim çekiliyor resmen 2 ay önce kadın doğuma gitmiştim herseyin tertemiz demişlerdi böyle biseyle karşılaşan var mı acaba sizce neden böyle olur 🥺