Aslhn2101 valla ben aldım çokta memnun kaldım. Yatak büyük olduğu için içine koyuyordum öyle yatırıyordum, bazen gittiğim odaya götürürdüm emzirince içine bırakırdım koltuğa vs iyi oluyor. Sağdan soldan hava akışına engel oluyor kenarları. İyiki almışım dediğim şeylerden biridir. Bebek biraz büyüyünce bazen yere bırakıyor insan içinde oynuyor falan çok tatlı 🥰 ikinci yolda İnşaALLAH onuda içinde görmek nasip olur 🤲🏻🥰 Hayırlı sağlıklı bir doğumlar diliyorum size de 🌸