Crnn_1 benimde öyle burdaki yorumları okudukça bende kafama takıyorum. Geceleri bende hissetmiyorum. Sürekli hareketli bi bebekte değil canı ne zaman isterse o zaman hareket ediyo bazen dürtünce bile tepki vermiyo ama hareket edincede güzel hareket ediyo insan endişeleniyor ister istemez. Ama günün her saatinde hareketli değil bende korkmuyo değilim bu arada 35+6yız