3 gün öncesine kadar bebeğim çok hareketliydi hatta geceleri uyutmuyordu hareketlerinden şuan 30.haftadayım ve 3 gündür hareketleri azaldı geceleri hiç uyanmıyorum nerdeyse ve göbek deliğimde ağrı var farketmeden ters bi hareket mi yaptım normal mi sizce bu durumu yaşayan varmı