Kizıar merhaba ben 40haftamdayim 2cm açiklim var dk sayim dedim çok düzenli diyil dklar,sancilarim 25-35sn arasi suruyor sancilar geciyor ama bel kismimda olan agri daha az canimi yakmicak kadar az devam ediyor ,dinlemincede geçmeyiyor ağrilar bu arada,öylemi olmasi gerek??