Merhaba güzel anneler❤️ Ben 2. Çocuğuma hamileyim 28+0❤️
3 buçuk yaşında bir kızım var 6 saat içinde hem sancım hem doğumum oldu bana göre güzel bir doğumdu kesisiz ama 2 dikişim vardı dışarıda , kızım elini yüzüne kapattığı için son anda yırtıldı.
Şimdi oğluma gebeyim gene aynı mı olur rahat ve kolay yoksa zor mu olur ? Sizin farklı mıydı ?