Mervoll kuzum benim 2 oldu bu ay bugün gittim, kontrole. 20 Aralık’ta yunurtlamam vardı kloemnle, çatlatma iğnesi oldum gebelik olmadı, reglimden 4 gün önce (4 Ocak) kahverengi lekelenme oldu 3 gün. Kan verdim negatifti değerim. Doktoruma gittim o yunurtlamam kist olmuş ama tekrardan yunurtlamam olduvunu değerlendirmem gerektiğini, rahim duvarının kalın olduğunu yakın zamanda dokulcegini söyledi. Bende hiç sökülemedigim için bugün gitmek istedim kist biraz daha büyümus söktürücü ilaç felan vercekti ama vermek istemedi gebe kalmama engel olabilirdi. 2 ay ara verdik 2 ayın sonunda aşılama düşünüyoruz. Çünkü kloemni ben iki kere kullandım ikisinde de kist yapti bende çok fazla etki ediyo klomen bı garip yanı bilmiyorum hayırlısiyla regli olmam gerek. Adaçayı mıymış neymiş ondan alicam o sokturuyomus bakalım