OgretmenEva merhaba bende 36 haftada yım 27 haftadan buyana suyum fazla 34.haftamda nefes darlıgım şikayetiyle acile gittim suyum fazla diye yatış yaptılar nefes darlıgım oda su fazlalığı yapıyormuş açılmama baktılar 2 gün yatış yaptılar şeker takibi yaptılar sonra çıkardılar her hafta takibe çagırıyorlar suyun gelebilir gelirse acil olarak gel diyorlar