kadr3 Tatlı yediğim de bebeğim hareket etmiyor neden? Tatlı yenildiginde hareket ediyorlar diye biliyorum ben !
AyseSydm kadr3 Kaç haftalıksınız? Cinsiyetiyle alakalı olabilir benim bebeğim erkek yediğim zaman inanılmaz hareketleniyor.
Sellmaseellma kadr3 ben portakal yediğimde çok hareketleniyor birde şerbetli tatlılarda çikolata. Da felan tık yok bizimde
Buse-ozdmr kadr3 her tatlı veya sekerlı yedıgınde kıpırdıcak dıye bir kural yokkı benımde kız arada oynar arada oynamaz şekerlı yıyınce her yediğimde oynamaz yanı☺️
Gamzesa Benimde öyle meyve yediğimde daha cok hareket ediyor çikolata türevi seylerde cok hareket etmiyor
Hilaynur kadr3 cinsiyetle alakalı degl şeker olabilir sizde çünkü benmkş erkek bende yedigimde oynamıyordu şeker yüklemesi yapıldı şeker çıktı bende
Mom-babyyy kadr3 meyve yiyince hareketleniyor daha çok hele muza bayılıyor benimkisi ilk sert tekmelerini bile muz yiyince vuruyordu 😂😂