Merhaba arkadaşlar nez demir güzellik merkezinde lazere gidip memnun kalan varmı aranizda tüm vücut 2250 ve 8 seans veriyorlar makineleri orjinal diot muş bn daha öncede elenora adında bi güzellik merkezinde lazere başlamıştım ama hamile kalınca bıraktım zaten sonuçta alamadim gittiğim sürede şimdi bir ay oldu doğum yapalı 6aylikken başlarız dediler gitsemmi gitmesemmi karar veremedim bilenler varsa lütfen yazsın