mzyynkbra aynıyım valla zayıfım bir tek göbeğim var oda sweat giyince kayboluyor😆bebiş 27. Haftada 1 kiloya yakındı neredeyse☺️ soranlara kg almadım verdim tekrar geri aldım o kiloyu diyince, aaa hiç kilo almadın mı hamileyken iyi beslen falan diyorlar o yüzden sordum merakımdan bide etrafımda ki herkes hamileyken kilo aldığı için insan bi düşünüyor ben hiç almıcakmıyım acaba diye