Zuzuu86 valla bacım ben kendimde olduğu halde onaylamiyorum aslında ya çok kavgacı değilim ama alınganlık mi denir bilemiyorum. Mesela dün abimin eşi yeğenlerimle (yeğenim geniz etinden ameliyat oldu 1 hafta önce) kontrole götürdük bende yanlış bırakmak istemedim yengemi neyse hastaneden çıktık araba bekliyorduk market gibi bişey vardı uçan balonlar var ya yeğenim onlardan gördü bı tanesi ne uzanıp elledi sıktı gibi bişey şimdi balonu sıktığında hele ki bı 4 yaşındaki çocuğun onu patlatmasina gücü yetmez. Kız karı sesini yukselte yukselte dışarı çıktı yok balonu patlattı çocuk vs bisiler dedi bide ilk tepikisi yeğenim ilk sıktığı an aman aman diye sesini yükseltti bende sinirlendim yengem takmaz fazla ama ben bu durumlarda hele ki yani çocuk konularında asla bu duruma gelemem yani. Döndüm kadına sen ded ne bağırıyon dedim kimsin ded yani? Patladiysa patladı dedim neyse parası istersin olur biter dedim. Hâlbuki balon sadece inilti hadi patladı biz o balonu aldıktan sonra da inerdi, güneşteydi bide balonlar haliyle inmiş yani belki bize kakalamaya çalıştı ama sinrlendim yani gerçekten hiç bi insan başkasının çocuğuna bağıramaz bu senin de çocuk olsa ben yoldan geçiyor olsam yine tepki gösterirdim. Gerçekten çok sinir oldum kadına bide demez mi üste çıkarmış gibi balon patladı vs diye 😂 siz dedim o çocuğa bagiramassiniz dedim çocuk o dedim yapar eder neyse bedeli ben öderim dedim 50 lira verdim kafasına atarmis gibi verdim valla haksız yere kazandı o parayı balonu benim yeğenim patlatmasigi halde o patlatmış gibi lanse etti ama olsun arkamdan laf edeceğine gözü doysun Rabbime havale ettim başımın gözümün sadakasi olsun işte. Ama ordan bir daha adım atmak mı öldürsen yine girmem önünden dahi girmem böyle insanlarin para dan başka hiç dertleri yok bide kadın da yine 50 55 yaşında var yani beden büyük saygı göstermem gerek baktığında aman kimse kusura bakmasın ne olursa olsun yeğenime hiç bir çocuğa bağıramaz öyle olduğunda benden asla aman asla bı saygı da göremez kız gene sinirlendim çok konuştum ya bide bu özelligim var çok konuşmam 😂😂😂