Yesim52 Yenihamiss96 kent hastanesi hüseyin mıhçı.. Cok memnunum ilgi alaka güleryüz çok tatlı bir doktor. Özel düşünüyosanız tavsiye ederim kesinlikle.. Devlette de sadettin oğuzhan tutar çok iyi bir doktor
Tanembebek5 Yesim52 detaylıya giricem ben de cuma günü Hüseyin bey de. Ne kadar sürüyor acaba detaylı inceleme?
Tanembebek5 Yesim52 Hüseyin bey kendisi mi bakıyor yoksa radyoloji uzmanı mı bakıyor. Yorumlarda görüyorum da size sorayım dedim.
Yesim52 Tanembebek5 hüseyin bey kendisi yapıyor odasında. Randevu saatinizde direk onun odasına gidin..
Tanembebek5 Yesim52 doğum fiyatı ne kadar? Ne zaman anlaştınız ben şuan 22 haftalığım. Ne zaman konuşuyor doktor bu konuları?
Yesim52 Tanembebek5 yarın 38 hafta çatı muayenesi olucam. Ona göre doğum şekli belirlicez. Fiyat muhasebeden öğrenin ama ben yardımcı olucam dedi.. Henüz fiyat sormadık yarın bakıcaz duruma artık