Arzum_aktn0 Kızlar 24 haftalık hamileyim. Yaklaşık 1 haftadır sol kaburgamda,ozellikle geceleri yatarken, şiddetli ağrı oluyor. Yaşayan var mı böyle bir durumuu???🥹
TwinsmomDA Arzum_aktn0 benek büyüyor organlar yukarı kayıyor göğüs kafesi genişliyor normal yani. Çok ağrıyorsa mecbur parol
Meliissaaaa Arzum_aktn0 şu an 32. Haftadayım ve o haftalarda başladı kaburga ağrılarım dayanamadım ağrısına baktık ki bebeğim meğerse ters duruyor :) makat geliş kafasını midemde hissediyorum 😅 döner inşallah benimkisi ters olduğu için bu kadar ağrı yapıyor. Birde bol bol süt süt ürünü tüket belli bir zaman sonra orda uyuşma hissedebilirsin süt ürünü tüketmek iyi gelirmiş.
Aysenurkalkan Sırf uyuyamadığım için girdim bende buraya belki yazan olmuştur diye.. 25. Haftadayim aynı sorun bende de var çözümünü bulamadım bi turlu
Ellove Leylaayla 37. Haftaya hiç gelme o zaman diyip susuyorum 😂😂 bugun doktoruma ağladim ne olur bebeği cikar diye ajhahhahahq
burcin-2202 Arzum_aktn0 bende aynıyım bugün başladı 24+3 mide bulantısı bi yandan kaburga sağ alt bi yandan Allah yardımcımız olsun inşallah. Sağlıkla huzurla gelsinler bebişler , yapacak bişey yok sabır 🫶
mzyynkbra Hafta ya 2 gün var kızlar ve gerçekten acı aynı hiç azalmadı bir de bebek aşağıya indiğinde geçecek diyorlardı geçmedi yani ama en iyi çözümler az az yemek yemek uykudan 4 saat önce yemek yemeği bırakmak Sol tarafa doğru yatmak Bacak arasına yastık koyduğumuz gibi gögüs altınada destek yastık koymak Tecrübeyle sabit 😂
Meliissaaaa Leylaayla bana doktorum söyledi makat bebekler anneyi biraz fazla zorlar diye gerçekten de öyle kafası sürekli yukarıda ve ayaklar aşağıda ayaklarıyla vajinama basıyor kaburgalar desen zaten Allah’a emanet. Şu aralar dönmeye mi çalışıyor emin değilim ama ayaklarını tekmelerini hep sol yanda hissediyorum
Leylaayla Meliissaaaa canim sanki benden bahs ediyorusun bide bazen makata ve vajinama oyle viruyorki sanki ayagi bacagi ordan cikicak gibi korkuyorum kaburgalarim desen zaten pert😀
Meliissaaaa Leylaayla masaj yap bol bol süt yoğurt peynir tüket faydası olur uzan iyi gelecektir ☺️☺️