Leylaberk ikra kuranda “oku” anlamına geliyormuş, Arapça bir isim, o yüzden yanına Arapça olmayan bir isim koyarsanız manasını yitirebilir, karmaşık ve anlamsız olur, bari yanına da Arapça bir isim koyun da bütünlük olsun, madem “oku” anlamına geliyor, ikinci ismi “bilgi” ile ilgili “gayret” ile ilgili “ilim” ile ilgili bir isim olsun. Bak “ilim” güzel isim de olur. “İlim ikra” hem tınısı uygun hem anlamı.