Edilek Sahnedekimadam bir arkadaşım var 1 yıldır gebe kalamıyor kistlerinden dolayı nasıl hamile kaldınız acaba? Doğal yolla mı?
Pearlyy Sahnedekimadam Edilek bende de çikolata kisti vardı ve korunmama rağmen gebe kaldım. Olmayacak diye bişey yok☺️