AhseninAnnesii Kizlar her çatı muayenesinden sonra kan veya koyu kahve sümüksü akinti geliyor mu 3 kere cati muayenesi oldum ya yarini gunu ya da aksami kahverengi akintim oldu
Quenn1 AhseninAnnesii ben bugün oldum hiç öyle bir şeyim olmadı herkeste farklı acı çektim diyen var benim için saniyelik acısız bir işlemdi
e-aslan AhseninAnnesii olmadı canım ama bi doktorunla görül bence benim ilk iki muaynem çok acılı olmuştu sonrakinde rahattım çok acımadı kendını kasma yeter
Medda AhseninAnnesii canım bende 38 haftalığımbugün catı muayenesi yapıldı doktorum lekelenme kan gelebilir korkma dedi muayeneden kaynaklı olanilir dedi
AhseninAnnesii Quenn1 ilk muayenemde asiri silik pembe geldi iki defa yarini gunu yogun kivamli kahverengi geldi. Teyzem felan hatta nişanimin geldigini dusundu burdaki gebelerde aynisini soyledi. Bencede, iliskiye girerken ki agri gibi o kadarcik bence.
AhseninAnnesii e-aslan yok hic kasmiyorum rahat geciyor muayenem zaten. Ama kahverengi gelince Allah Allah dedim. Nişan olsa kac defa gelir ki akintisi