Kızlar ben 38 haftalığım 1 hafta sonrasina sezeryan tarihim var 2 gündür çok sancım var dogum sancisi diye hastaneye gittim nst bagladilar sanci cikmadi sanirim gaz sancısı çok şiddetli birden geliyo sancı kabızlık problemimde var ne yapsam iyi gelir acil yardim edin lütfen