tsmmst Bbsrrr kimyagerim ama kimya öğretmenliği yaptım yıllarca, şimdi de yüksek tekstil mühendisi oldum ama bebişimi biraz büyüttükten sonra iş bakmayı düşünüyorum nasipse 🤲🏼🥰
anie tsmmst kimyanın üstüne yüksek lisans mı yaptınız tekstil mühendisliği için ben de kimyagerim ve tekstil sektöründe çalıştığım için soruyorum