34 yaşındayım 10 yıllık evliyim 1 aşılama, 2 tüp bebek tedavi gördüm süreçte iğnelerin ve kullandığım hormonlarında etkisi ile iyice kilo almıştım. Önce tüp bebek doktorumu değiştirdim kullandığım bütün gereksiz ilaçları kesti ve tek bir vitamin verdi bana bende artık durumdan sıkılmıştım ki 5 ayda 15 kilo verdim Kasım ayında embriyo transferi yaparız diyerek doktorumla temmuz ayında görüşmüştük sonrasında ağustos ayında hsg çektirdim, eylülde eşimle kıbrıs’a tatile gittik, ekim ayında festivale katıldım deliler gibi dans içip alkol tükettim ve festivalden sadece 4 gün sonra 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim 🙈 kıbrıs tatilinde kendiliğinden hamile kalmıştım ve ben hamile olduğuma ihtimal bile vermediğim için endokrin doktorumda hormon sayımı yaptırmak için gittiğimde bunu öğrenmiştim tamamen spontan bi şekilde. Kendinizi akışa bırakın, varsa kilonuzu verin sağlıklı ve en önemlisi laktozu-gluteni hayatınızdan çıkartarak beslenin kolay olmuyor ama kendinize uygun beslenme programı oluşturun ben 12-20 saatleri arasında beslenmiştim. Peynir-süt ürünlerini minimum kullanarak, ekmeğimi ise yüksek tahıllardan kullanarak. Kesinlikle kan sayımlarınızı hormonlarınızı takip edin troid, d vitamini, b12 eksikliğiniz varsa takviyelerini kullanın insülin direncini kırmaya çalışın ve süreçte eşinizden uzaklaştıysanız ona yakın olmaktan çekinmeyin en büyük destekciniz o olacaktır