Hazal4141 5 haftalık hamileyim kahverengi kanamam oluyor 2 gündür normal midir kizlar internetten araştırdım bebegin rahme yerlesmesi sonucu vicuttaki atik kanı atıyormuş sizce sizdede oldumu boyle ??
deletedmom734 Hazal4141 ben 10.haftada lekelenme yaşadım sütlü kahve renginde doktorum rahmin genişlediği için olduğunu söyledi çok şükür birşeyde olmadı... doktorum adet kanaması.şeklinde ve miktarında kanamam olursa korkmam gerektiğini söyledi bana
semrakarahan Hazal4141 benimde bi kac once kahve kahve lekelerim geliyordu acile gittik igne vurdular progestan verdiler cok sukur smdi gelmiyor bi.doktorunuza gorunun bence
Ravza0g Hazal4141 benimde oldu yerleşme kanaması ama 1-2 damla gelip kesildi hemen.. Öyle günlerce sürmedi doktora görünsen için rahat eder buraya takılma yine de belki senin farklıdır