Selam kızlar ben progestan fitil kullanıyorum, bu sabah kontrole gittim her şey normaldi şimdi fitili koyduktan sonra parmağımda kan gördüm bildiğin kırmızı renkteydi daha sonra peçete ile sildim hiç bişey gelmedi biraz korktum açıkçası böyle bir durum yaşayan var mı ? :(