41+2 olmuştuk 2 gün sonra gelseydi suni sancı alcaktım ama gerek kalmadı sabah nişanım geldi akşama doğru hafif hafif sancılarım vurmaya başladı tıpkı adet sancısı gibiydi ama düzensiz aralıklarla başladı gece 1 gibi sancılar şiddetlenmeye başladı hastaneye gittik ve ebe acıklığımın 1cm olduğunu söyledi ağrı kesici verebiliriz dedi istersen bende olur dedim 15 dk sadece beni rahatlattı ama cok iyi geldi ve 15 dk sonra suyum patladı suyum patladıktan sonra sancılar baya şiddetini arttırdı gerisini artık hatırlamıyorum 😂 bir ara 8cm açıklığım olduğunu söylediler kısa süre sonra ıkınma hissi geldi ve 05:00 civarında yavrumu kucağıma aldım şükürler olsun 🤭 zaman cok cabuk gecti ve ilk doğumumdu 😊 bir kaç dikişim vardı ilk günler biraz zorluyor ama hepsi geçiyor 😄
Benimde doğum hikayem böyle işte biraz kısa tutmaya calıştım 🤭