elif_akyol Arkadaşlar cumartesi gününden beri pembemsi akıntı geldi sonra kahverengiye kırmızı gibi geldi nişanmış galiba hala geliyor dün sancılarım başladı 5 dakikada bir ama açılma yok böyle olupta doğum yapan var mi
YagmurAnnesi elif_akyol sancı vurdukça squat yap, çömelip poponu sağ sol hareket ettir. Sıcak suya oturanlarda vardı sanırım yanlış hatırlamıyorsam… Sancı vurdukça hareket et yürü canım
elif_akyol hunilimom 39+4 gebeyim beklersen bir kaç gün sürebilir dedi hiç yokmuş açılma bende eve gelmeyi tercih ettim
elif_akyol hunilimom Yapıcam bunları sancı gelince perşembe kontrol var o zamana kadar kalır mı acaba
Busracy35 elif_akyol nedense perşembe olmadan doğumun olucak gibi hissettim herşey doğum başlangıcı belirtisi açılmanda hemen olur umarım benim nişan geldikten 1 gün sonra doğumum olmuştu herkesin aynı olmayabilir tabii umarım kolay doğumun oluur😍