MadameHappy34 Selam kızlar, Babygo ana kucağı alan ve ya daha önce kullanan oldu mu? Siparişi verdim ama son bir kez de size sorayım istedim?
Dilarac MadameHappy34 şöyle söyiyim geçen e bebekten alışveriş yaparken bir bayan bana Benim beneğim binmedi boşu boşuna almayın öncelik olarak alıştırmak için diğer kendi elinizle sallamana koyun her bebek binmiyor dedi bende ondan aldım bilmiyorum sizinki nasıl olur bende almak istiyordum
Snglhfs MadameHappy34 dolap uygulamasndan aldım 2. El işimi kolaylaştırack bnce cnku genlde kolik oluyolar ve sürekli sallanmak istiyorlar
momofthreechild Dilarac kim demişse cok doğru söylemiş bizde aldık ama bebeğim bir kere bile binmedi 🥺 iade ile uğraşmak istemedim direk dolabın üstüne kaldırdım gerçekten her bebek kullanmıyor ağlıyor
MadameHappy34 Dilarac Benim ablamın çocukları kullandı ev işi yaparken falan kurtarıyo müzikli ve kendini sallayan olduğu için rahat oluyor arkadaşım da aldı 🫣 onun çocukda kullanıyor bilmiyorum ya bana göre ihtiyaç
Dilarac momofthreechild ayy demmeki doğruymuş bir ton para verip alıyoruz yazık oluyor Bende ilk kadına inanmamıştım 😀
momofthreechild Dilarac yok yok gerçekten doğru üzücü ama gerçekler ne yazıkki her cocuk aynı değil 🥹 ah keşke binsede içim yanmayacak ileride ikinci bir cocugum olur mu olmaz mı bilemiyorum ama kaldırdım 😁