Benimde 2 tane 2. Trimester kaybım var kalp durması. İlk bebekte herkes normal olur dedi doktorumda dahil, çünkü bir tane oğlum vardı. Bende yaptırmadım test vs, ikimciye gebe kaldım ona hamileyken tromboli yaptırdım mfthr genlerim heterezigot cıktı ama yine kalp durması oldu. İğnelere gec bü haftada basladık sanırsam 10 haftalık falandı basladıgımda. Simdi coraspiein kullanıyorm, gebe kaldgm gibi de iğne, bu genind mutasyon olan vae mı? Ayrıca kan pıhtılasması haricinde bir sürü daha etken var düşük için iyi bir eğitim arastırmaya git detaylıca isterler herseyi.