Alpserrab Bellisima21 canım normal doğum da hemen ayağa kalkabiliyorsun sezaryan da hemen maalesef o öyle olmuyor tabii kişinin bünyesine de bağlı bu durum herkes aynı olmuyor çünkü sen Allah’tan hayırlısını iste Allah’a bırak yarabbim sana hakkın da emin ol hayırlısının en hayırlısını verir
Tugbaysima Ben 28 saat suni sancı çektikten sonra sezerdin oldum normal doğumu yapamazdım sanırım suni sancı girdiğinde bile kıvranıyordum yatakta dişlerimi sıka sıka ağlıyordum iyi ki sezeryan oldum diyorum şimdi 15 gün oldu