Sedaince aynı durumdayım 13 haftalıgız bizde ben careyi evde durmamakta buldum, annemde kayınvalidemde halamda kim iyi bakıyorsa gidip onun evine çörekleniyorum 🙄 sağolsunlar cok iyi bakıyolar bi nebze kendime geldim, kendi evimden inanılmaz tiksiniyorum gitmek zorunda kalma düsüncesi bile bulantı yapıyo. sabırla gecmesini bekliyorum