Meloo35 bende ilk gebeligimde 6 haftamda almıştım , günden güne zam geliyo. Hiç erken diye düşünme bazı çok bilmişler doğmamış bebeğe dön biciyon filan diye lafda edip morelini bozabilir ama Allah korusun biri olmasa biri olacak , artık kullandiktan sonra bile satan var Allah korusun da kullanmasan bile aldığın fiyattan daha yükseğe satarsın….