Kubrabsyg45 Sizler de oluyor mu? Ne zaman duşa girsem sertleşmiş oluyor çok kasılıyor! Bunun çözümü yok mu ? Rahatsız oluyorum birşey olacak diye. Birde temizlik yapıcam diye uzun kalıyorum daha da kasılıyor sertleşiyor
Dumanelif1 Kubrabsyg45 ben dusta rahatlıyorum ama benimde geceleri sertleşiyor taş gibi oluyor karnım uyumakta çok zorlanıyorum. Herkesin değişiyor sanırım bu sıkıntıları
Beyza038 Kubrabsyg45 ben ilk gebeligimde öyleydim karnım taş gibi kasilirdi şimdi 29+3 deyiz birkaç gündür yine aynı şeyleri yaşıyorum sanki bebiş beni sıkma der gibi kendini geriyor icerde
aysenurlina_00a Kubrabsyg45 benim bu sefer böyle oldu çok korktum doğurcam sandım uzun kalmadım hemen ciktim geri niye boyle oluyo anlamadim su cok sicakta degildi ılıktı
Kubrabsyg45 Dumanelif1 ay benimde tam tersine geceleri uyutmuyor aşırı yumuşak oluyor karnım her ufak hareketini hissediyorum. Gece kaç defa kalktım deprem mi oluyor diye sallıyor resmen. Ama duş beni mahvediyor. Dediğiniz gibi demek herkesin farklı
rncst Dumanelif1 bende öyleyim aha uyutmadı halen ayaktayım gözümden uyku akıyo ama yatınca nasl hareketleniyo geriyo kendini :/
Kubrabsyg45 Beyza038 ay evet bian önce çıkmak istiyorum duştan o yüzden. İstemsiz geriliyoruz temizliği yaparken acaba ondan mı kaynaklı diyordum
Barilay Banada oluyor bebeğim yukarıda zaten su gelir gelmez olduğu yerde toplaşıyor ama endişe etme o sıcaklığa karşı verdiği bir tepki😊
Kubrabsyg45 Barilay iyi bari ya bende kendime kızıyorum çok mu uğraşıyorum kendimi kasıyorum eğiliyorum falan diye
Beyza038 Kubrabsyg45 ilk gebeligimde doktor eğer çok kasilirsa zorlama demişti. Sen zorla eğilirsen çok yüklenisen Allah korusun suyun gelir falan demişti birde benim bebisler erkenden doğum pozisyonunu alıyorlar o yüzden kasmıyorum yavaş yavaş hallediyorum
Hasretkurt Benim de gece karnım sert oluyor ve çok hareketli oluyor çok zor uyuyorum sabaha karşı uyuyorum genelde ama sabah 7den sonra bi karnım rahatlıyor gibi o saatten sonra rahat uyuyorum 🙈☺️
Kubrabsyg45 Beyza038 hadi ya. Bende yavaş yavaş yaptım ama daha tırnak kesmeye başladım hemen kendini kastı sertleşti. Perşembe gidicem bende bı sorayım bakayım en son çapraz duruyordu bebek