Daha öncede post açmıştım.. Salı gününden beri aktif kanamam vardı bebek toplanıyordu sürekli perşembe günü gitmiştim doktora bi sorun yok dedi magnezyum vermişti. Dün kanama biraz daha arttı ve aşşağı sürekli baskı vardı. Acile gittim rahimde hunileşme görüldü rahim ağzım 25 kdar düşmüş serklaj önerdi hemen kendi doktorum geldi yatışım yapıldı doktorum 32 ölçtü 1 saat sonra gerk görmedi dikiş tutmaz zaten kanamadan dolayı dedi. Dün gece hastanede yattım iğne fitil serum vs bugün çıkmadan tekrar baktı 50 mm civarı ölçtü. Kanamam yine azda olsa var. 28-30 haftaları bi görsek rahatlarız dedi doktorum. Böyle kanamalı geçiren varmı acaba?? Dua edin banaa evdeyim yatıyorum yine 😔😔😔