Herkese hayırlı geceler kızlar 🥰🌸
Öncelikle uzun zamandır foruma giremiyordum yaklaşık 3 hafta önce kanamam oldu ve acile gitmiştim ama hiç bahsetmedim galiba 🙈 bir sorun yok şuan çok şükür 🙌 forumda sorduğum herkes neredeyse erkek demişti ama kanamadan sonra kendi doktorum kız demişti ve ben burda o kadar erkeğe inandırmışım ki kendimi erkek olmasın emin misiniz diye ısrarla sorunca 2 hafta sonra kontrole gel hem kanama için hem cinsiyeti öğrenelim dedi ve ben 18 olmayı bekledim bugün gittim sonucu netleştirdik bir prenses geliyoorr👧💞🥰
Sanırım çok uzattım erkek olsaydı ismini kesinleştirmiştim ama şuan kafam çorba ve inanılmaz kararsız kaldım 🙈
Aklımda en başından beri Öykü vardı ama çok bir anlamı olmadığıniçib Öykü Lina düşünmüştüm eşim inatla tek isim olsun istiyor vazgeçtim sanırım..
Mira, Miray, Eslem, Eylül, Alina gibi kafamda bir sürü isim var ama sanırım en yakını Eslem gibi geliyor eşimi ikna edebilirsem…
Aklınıza gelen başka bir isim veya sizin tercihiniz neler olabilirdi akıl verirseniz çok sevinirim, şimdiden çok teşekkürler 🥰🌸💞