37+4 de kanala inmişti sancılarım falan da vardı bugün yarın dedi doktor şimdi 39+0 oldum kanaldan da çıkmış sancı falan da öyle çok yok 🤣 doktor sezeryan istiyorsan gün ayarlayalım dedi geçen hafta 3500 civarı kilosu yerinde gelişimi iyi dedi
Ben de normal istiyorum hayırlı günde hayırlı bir zamanda diye akışına bıraktım kaderini de degistirmek istemiyorum burcu da değişecek belki 40. Haftayı geçerse. 😂 böyle de insan artık rahat edemiyor stres oldum iyice rahat yatamaz oldum karnım aşırı acıyor geceleri
Napacağımı bilmiyorum 🤷🏻♀️ Çarşamba kontrolüm var ama değişme yok sanırım ne su ne nişan ne sancı bir şey yok
Hurma falan yiyorum yürüyüş plates topu
Geçen hafta deli gibi temizlik yaptım tık olmadı
Başka çözüm var mı