HD1- saç nezlesi diye duymuştum. Zaman zaman bana da oluyor. Özellikle stresli bir dönemimdeysem. Saçlarımı sağdan sola atarken bile acayip canım yanıyor 😔😔 herhangi tedavisi var mı bilemiyorum ama birkaç gün sonra kendiliğinden geçiyor. Size de geçmiş olsun 🌸