Merhabalar, size durumumdan bahsetmek istiyorum. Plansız bir gebelik yaşadım ve şuan 27. Haftamdayım. Gebeliğimi bilmeden verrifo ilacı prozac ve arveles kullandım. Doktorum perinatolojiye yönlendirdi gelişiminde bir sıkıntı olmadığı ama tarama testlerimi yaptırmam gerektiğini söyledi 2 li ve 4 lü tarama testim gayet iyi çıktı. Detaylı ultrasonda da hiçbir sıkıntı gözükmedi. Ben vicdanen rahat olamıyorum yavrumun varlığına çok alıştım ama bazen çok düşünüp kendimi suçluyorum. Benimle benzer şeyler yaşayan var mı?